woensdag 19 maart 2014

Kleurige kleurtjes

Ik ben wel van de kleurtjes deze week!

Gisteren nam ik fijne katoentjes mee naar mijn werk, heerlijk in van die knal kleurtjes en haakte twee speldenkussentjes.

Ook kocht in nog knopen, veel knopen! Tsja, ik kon gewoon niet kiezen dat snappen jullie natuurlijk wel ;). Volgens mij heb ik op het moment ook een beetje een knopen verslaving...

Verder borduurde ik veel aan het groene parkietje, schiet al aardig op he! We gaan ze in lijsten en dan hangen we ze op, of in het toilet of op de overloop boven. Maar ik denk dat het op het toilet word, beetje gezelligheid daar kan geen kwaad toch?! ;)

7 opmerkingen:

  1. Krijg je wel meer kans dat bezoekers vaker naar 't toilet moeten........
    Maar wel een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor die vrolijke kleurtjes! Leuk zijn die speldenkussens!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat lekker, heerlijk die vrolijke kleurtjes. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van die kleurtjes wordt je alleen maar vrolijker. De groene parkiet wordt een echt kunstwerkje naargelang het vordert. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat super leuk al die kleurtjes.. en je parkietje nummer 2 wordt ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen