vrijdag 23 januari 2015

Wayuu mochila

 
Ik werd vanmorgen al mooi op tijd wakker, ramen krabbende buren, een blaffende hond en iemand die op klompen zijn hond aan het uit laten was. Klaar wakker, dus maar uit bed en de rolgordijnen omhoog. Ijs op het raam, brrrr!!

Ondertussen is het hier ontzettend mistig geworden, ik vind het maar niks. Mist en vorst gelijktijdig veroorzaakt toch vaak aan gevroren mist op de wegen..

Gelukkig hoef ik er vandaag niet uit, ik blijf lekker dicht bij de kachel en mijn haakwerkjes vandaag!

Door mijn foto's scrollend kwam ik deze tas tegen en besefte dat ik hem hier nog helemaal niet had laten zien. Dus bij deze!
Een mochila gehaakt met donker bruin, paars, blauw en donker blauw. Lekker knallende tas is het geworden. Deze leukerd heeft wel geteld één dag in de shop gestaan en is nu al verkocht, dat doet me toch goed!

Ik ga fijn een appeltaartje bakken!
Fijne dag en voorzichtig voor de mensen die de weg nog op moeten..

Zelf leren hoe je een mooie Wayuu mochila kunt haken? Klik hier om naar de ingeplande workshop data te gaan!

4 opmerkingen:

  1. Mooie tas, en ik houd wel van die kleuren.
    Ik heb mijn tas nog steeds niet af, zucht......maar heb ook zo veel te doen.

    Succes met je appeltaart en ik wens je een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik ook, ben er gek op. Blauw met bruin is gewoon een mooie combinatie :D.

      Appeltaart is gelukt ;). Jij ook een fijn weekend!!

      Verwijderen
  2. Leuk geschreven Rianne! Wat is het koud inderdaad, brr. Maar ziet er wel mooi uit, al die witte bomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Het ziet er heel mooi uit, al is het hier ondertussen wel erg mistig geworden..

      Verwijderen