donderdag 5 maart 2015

Wayuu mochila workshop

Deze mooierd gelijk even laten zien! Gehaakt met rest kleurtjes uit mijn voorraad en ik vind hem erg mooi geworden. Rustig, lief en zoet van kleur..

Ook heb ik een klein nieuwtje, er is namelijk weer een nieuwe datum ingepland voor de workshop Wayuu mochila haken bij
Krea Hobby te Meppel.

De workshop zal gehouden worden op donderdag 9 april en zal starten om half 10 en om een uur of 4 's middags afgelopen zijn.

De kosten voor een workshop zijn €42,50 per persoon. De prijs is inclusief benodigde garen en een uitgebreide beschrijving om mee naar huis te nemen.
Wel zelf even een lunchpakket en je haaknaalden 2 en 2,5 mee nemen. Voor koffie/thee en wat lekkers word gezorgd.

Tijdens de workshop zal ik uitleggen hoe ik deze leuke tassen m(h)aak.
De inhoud is als volgt; we bespreken hoe de techniek in elkaar steekt en starten gezamenlijk met de bodem. Tijdens het opstarten zal ik de techniek uitgebreid uitleggen en je begeleiden als het niet lukt. Ook zal ik uitleg geven over het maken van een schouderband door middel van de techniek ply split braiding.

Opgave voor de workshop gaat via mijn webshop RiannesHaaksels.nl!

Kun je 9 april niet? Er is ook een workshop ingepland op zaterdag 28 maart en zaterdag 25 april, deze workshops worden gehouden in Steenwijk aan de Capellekade 10.

Lukken deze data ook niet, hou mijn blog of webshop in de gaten. Er zullen met regelmaat nieuwe data's ingepland worden. De workshop volgen met je eigen freubel groepje, dat kan! Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden. Ben je winkelier en wil je deze workshop ook graag in je winkel, ook dat kan, mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden!

* Actuele workshop data kunt u terug vinden via www.RiannesHaaksels.nl 


1 opmerking: