woensdag 4 maart 2015

Wayuu mochila

Ik merk dat ik de laatste tijd eigenlijk alleen maar blog over afgemaakte projecten, simpel weg omdat ik geen tijd heb en misschien ook wel omdat ik te veel projecten heb liggen. Lastig kiezen dan toch! ;)

Wil je wel graag de tussentijdse updates zien? Dan kun je me volgen via facebook.com/RiannesHaaksels of
instagram.com/RiannesHaaksels hier laat ik met zekere regelmaat zien waar ik mee bezig ben.

Deze mooierd stond afgelopen weekend model. Ik ben erg blij met de pastel kleurtjes en weet je wat nou eigenlijk het leuke is? Het gebruikte garen komt uit mijn 'oude voorraad' katoentjes, op deze manier kom ik op andere kleuren combinaties dan dat ik normaal gesproken zou maken. Bovendien vind ik het een leuke uitdaging om iets moois te maken en combineren met wat ik al in huis heb!

Haakpakketten met dit patroon zijn verkrijgbaar in mijn webshop, RiannesHaaksels.nl! Neem gerust een kijkje, er staan leuke frisse kleurencombinaties in de shop.

Vandaag haak ik af en toe wat steekjes aan een volgende tas, terwijl er ondertussen een pup op mijn voeten ligt te slapen. Mijn ouders hebben een tweede hond en mijn moeder ging vandaag weer werken, wat doe je dan met een pup van twaalf weken? Precies, die breng je bij mij, hihi. En ik vind het heerlijk! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten