zaterdag 20 juni 2015

Vrije tijd!

Ik ruik de vakantie al, want vanaf morgen heb ik fijn vier hele weken vrij gepland, wel verdiend al zeg ik het zelf.

Ondertussen ben ik al een dik half jaar voor mezelf bezig en dit bevalt me beter dan dat ik had durven dromen! Maar even quality time samen met vriendlief, even geen laptop, even geen telefoon, ik ben er wel aan toe geloof ik.

Mijn voor de vakantie klaar project schiet al aardig op, het koord is af en ik ben druk aan het splits vlechten voor de schouderband. Een heerlijke zomer tas, ik kan niet wachten tot deze mooierd klaar is :D Met een beetje geluk red ik het zelfs om de tas morgen in elkaar te zetten!

Ondertussen zijn er natuurlijk ook al projecten gestart voor in de vakantie. Niet te veel nadenken maar lekker haken projecten, heerlijk! Of we weggaan weten we nog niet, maar we gaan in ieder geval lekker genieten van de vrije tijd samen :).

De webshop blijft trouwens open en je kan gewoon je bestellingen plaatsten, echter is het wel zo dat de bestellingen vanaf 20 juli weer verzonden worden.

We gaan duimen voor wat mooi zomer weer de komende weken.

Tot over een week of vier!


8 opmerkingen:

  1. Geniet lekker van je vakantie!! Dat verdien je:)
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nathalie! :) Over een week of vier fiets ik weer langs met pakketten ;)

      Verwijderen
  2. Mooie blogje ! ik zag u via andere blogster, ik volg meestal
    blogjes dat dezelfde hobbys als ik delen, bedankt voor het delen
    Fijne dag☀️

    BeantwoordenVerwijderen