woensdag 27 januari 2016

Wayuu mochila

Terwijl hier de regen tegen het raam aantikt ben ik lekker bezig met het klaar maken van de bestelde pakketten, fijn geluid van een heen en weer gaande printer op de achtergrond.

De printer print niet sneller dan vrij langzaam, dus tussendoor fijn de tijd om jullie weer wat nieuws te laten zien!

Afgelopen maandag maakte ik deze tas af, helemaal perfect geworden met de gesplitte schouderband eraan.
Ik gebruikte voor deze tas herfstige kleurtjes, oranje, paars en roze tinten. Heerlijk in balans met elkaar en goed passend bij het weer van deze ochtend ;)

Binnenkort maken vriendlief en ik even mooie en goeie foto's, zodra dat gedaan is zal het haakpakket van deze mooierd in de webshop komen.

Meer informatie over ply split braiding kun je hier terug vinden op mijn blog. Het is een erg leuke techniek en je kan er de meest mooie schouderbanden mee maken.

Kun je niet wachten tot dit pakket online komt? Er staan al vier leuke haakpakketten voor het haken van een Wayuu mochila in de shop! Gripfids en weefnaalden zijn ook terug te vinden in mijn webshop.

4 opmerkingen: