maandag 25 juli 2016

*Raad waar hij staat (foto 1)*

Wij zijn weer terug van weggeweest en hebben een heerlijke vakantie gehad! Om te vieren dat we er weer zijn hebben we een leuke actie bedacht :D

Natuurlijk ging mijn Wayuu mochila ook mee op vakantie en op een aantal locaties onderweg heb ik een foto gemaakt met de tas.

De actie heet 'Raad waar hij staat', in totaal zijn er vijf foto's gemaakt, ook deze telt mee. Er zal elke dag één foto online komen, de gehele actie is geldig tot en met maandag 1 augustus.

Het enige wat jullie hoeven te doen is te raden waar de tas staat, de gene die de meeste locaties goed raad krijgt een heerlijke lading katoen in zomerse kleurtjes!

Om het iets makkelijker te maken word het land waar de foto genomen is alvast verklapt! Deze foto is gemaakt in Nederland, maar waar?

Laat je reactie achter onder dit bericht, ik ben benieuwd!

12 opmerkingen:

  1. Ha,ha in Drenthe, de hunnebedden, specifieker weet ik het niet :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, zal ik mijn antwoord hier dan nog eens plaatsen? ;-)
    Ik denk Havelterberg, Havalte, Drenthe. Heel leuk bedacht zo'n raadsel! :-D Ik ben al heel benieuwd waar je tas, uh... jullie nog meer zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij een raadsel daar ik niet van Nederland ben. Helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke actie/leuk spel. Ik ben hier niet zo goed in, maar deze foto doet mij denken aan de hunebedden in Havelte. Dus: Havelte. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. welk hunebed het precies is, weet ik niet.. er zijn er 54.. maar allemaal in drenthe!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahah heb net alle plaatjes van hunebedden aandachtig zitten bekijken .. en ja het is no.D53 !!!

      Verwijderen
    2. Ik denk ook Havelte in Drenthe

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen