vrijdag 19 juli 2013

To do list!

[IMG_45183.jpg]De meesten in blogland hebben er wel ééntje, een to do list! Ik ben meestal van het spontane, als ik iets tegen kom pin ik het wel maar meestal doe ik er daarna vrij weinig mee! Soms sneup ik er eens rond en vind ik wat leuks om te gaan doen. Het is bij mij niet zo dat ik echt een to do list heb, geen dingen die ik persee maken wil! Maar deze, deze MOET ik wel maken. Ik kwam hem tegen op pinterest en het lijkt een erg simpel patroon, nu op jacht naar een mooi verloop garen ;). Denk dat de eigenaares van het handwerkwinkeltje waar ik werk daar wel raad mee weet!

Klik hier om naar de link met het Engelse patroon te gaan!

8 opmerkingen:

  1. Gaaaaaaaaaf!! Ik denk dat ie er super uit gaat zien in verloop garen!
    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en lekker warm voor koele avonden!Dat gaat vast goed komen denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vast wel! Nog even mooi garen scoren en wat andere projectjes afhaken ;)

      Verwijderen
  3. Wat een geweldige omslagdoek, die zal vast heel mooi worden met verloop-garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ben benieuwd welke garen je hiervoor gaat uitkiezen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik ook benieuwd naar, haha! ;) Dinsdag weer werken, zal dan eens in de wolkast gaan kijken :)

      Verwijderen