donderdag 31 juli 2014

Tekenen en uitleg

Het is menselijk, heus waar en ik ben een mens! Ik had me verteld in het patroon en kwam daar gisteren pas achter, dus kon ik na een aantal dagen ploeteren weer opnieuw beginnen, haha.
Gisteren had ik al fijn nieuwe katoentjes gehaald en wou vandaag beginnen, maar dat werd dus niet echt wat. Ach, morgen weer een dag! 

En dan het volgende, ik vind het echt super alle reacties die ik krijg op de wayuu tassen!! Heel erg bedankt daarvoor en blijf vooral reageren, dat stimuleert alleen maar. ;)
Voor mij zit er heel veel werk in, het uitzoeken hoe de techniek in elkaar zit en dan heb ik het nog niet eens over de patronen gehad. Deze zijn maar weinig kant en klaar te vinden en 'moet' ik dus zelf uittekenen. Een uitgeschreven haakpatroon voor een complete tas is al helemaal niet te vinden...
Ik heb daarom besloten om er niet te veel over uit te wijden, ik laat mijn tassen hier zien als inspiratie en omdat ik het leuk vind om ze te showen, maar overal antwoord op geven en uitleggen hoe ik iets doe, sorry maar dan kom ik niet meer aan haken toe ;). 

De foto's die ik plaats zal ik zo duidelijk mogelijk maken zodat jullie de kunst eraf kunnen kijken :D 
Ik hoop dat jullie het begrijpen, het neemt gewoon weg te veel tijd in om alles te beantwoorden en uit te leggen!

4 opmerkingen:

  1. Het is en blijft prachtig. Veel werk maar achteraf een uniek kunstwerkje. Heb een link voor jou die je misschien kan interesseren wat patroontjes betreft.
    Fijne dag verder, Tinne
    https://belindacreabee.wordpress.com/category/patronen/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!!! Waar heb je die gevonden, raar dat ik het zelf niet ben tegengekomen.

      Verwijderen
  2. Mooi ontwerp laat je zien op de foto! Het is dus een kwestie van tekenen en berekenen. Het patroon ziet er nu al super uit!

    Succes!
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Vooral van tellen en nog meer tellen in dit geval. Ben bijna klaar, kan ik fijn beginnen aan mijn volgende tas :D

      Verwijderen