donderdag 30 juli 2015

Omslagdoek in de krokodillensteek!


Vriendlief en ik maakte goeie foto's van de omslagdoek in de krokodillensteek zodat ik de puntjes op de i kon gaan zetten en het haakpakket kon afmaken!

Ook werden er gelijk foto's gemaakt van de wolletjes die ik had besteld voor de haakpakketten. Ik koos voor Invicta Colour van Scheepjeswol, simpelweg omdat ik het een erg mooi gemĂȘleerd draadje vind. Niet minder belangrijk, het haakt ook nog eens prettig weg en ik hoef niet elke keer van kleur te wisselen, ook wel eens lekker ;).

Vanmiddag ben ik fijn achter de laptop gekropen om eens achter de schermen van de shop bezig te gaan, soms is dat gewoon even fijn al weet ik niet goed waarom.

Zo gezegd, zo gedaan, de haakpakket zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via RiannesHaaksels.nl!
En ik vind het best spannend, dat mogen jullie best weten..

In totaal is het pakket in zeven verschillende kleuren verkrijgbaar. Van lekker knal tot de meer
neutralere kleuren. In de loop van de tijd zal ik nieuwe kleuren in de shop plaatsen, want er zijn nog zoveel mooie kleurtjes te krijgen dat ik moeite had met kiezen.
Werkelijk waar, al kwijlend zat ik achter de laptop te staren naar het garen en dan moet je kiezen tussen al die fijne, mooie kleuren.... Best lastig, geloof mij!

Naast het garen word er natuurlijk het haakpatroon meegeleverd, het patroon is uitgeschreven en ter verduidelijking heb ik foto's bijgevoegd. Voor meer informatie kun je kijken op RiannesHaaksels.nl!

4 opmerkingen: