donderdag 24 september 2015

Omslagdoek in de krokodillensteek

Het is er wel weer voor, om een heerlijke omslagdoek te haken!

Hier tik de regen tegen het raam en is het zelfs een beetje schemerig buiten, kop thee staat binnen handbereik want echt warm is het ook niet.

Ik heb zojuist zes haakpakketten in de webshop gezet, de pakketten zijn voor het haken van een effen omslagdoek in de krokodillensteek. Deze pakketten heb ik over van de fair van afgelopen zondag en het is natuurlijk zonde dat ze hier maar liggen te liggen! Dus maakte ik, met moeite en echt geen hele beste, foto's voor de webshop en heb ik de pakketten zojuist in de shop geplaatst.

De voorraad is beperkt en op is op!
Ik ga namelijk over op een garen waar veel meer kleur keuze in is, zit je kleurtje er nu wel bij? Grijp je kans want ik kan niet garanderen dat dezelfde kleuren weer verkrijgbaar zijn!

In de shop vind je alle haakpakketten voor de omslagdoek bij elkaar!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen