woensdag 7 oktober 2015

Krokodillensteek


Kijk deze beauty eens! Hij draagt heerlijk, valt soepel en is lekker warm. Deze mooie steek word onder andere ook gebruikt bij de staart van de flamingo uit het boekje 'Gehaakte wilde dieren'.

Behalve dat deze mooierd als haakpakket verkrijgbaar is in de shop heb ik nu ook een aantal datums ingepland voor een workshop.

Ik merk om mij heen dat er toch een aantal mensen moeite hebben met deze leuke steek, dus wil je een beetje extra begeleiding naast de foto's die in mijn patroon staan, dan kan dat!

Onder het kopje workshops in de webshop vind je de ingeplande data terug.

Deze workshop word gegeven van half 10 tot ongeveer half 1 aan de Capellekade 10 in Steenwijk. De kosten bedragen €20.- dit is inclusief een bol garen in een kleur naar keuze en een uitgebreide beschrijving om mee naar huis te nemen.

Voor koffie/thee en wat lekkers word natuurlijk gezorgd, wel even zelf je haaknaald 3 meenemen. Eventueel kun je een haaknaald van mij lenen, dat is geen probleem :).

Een workshop met een eigen groepje, op andere locatie of datum is mogelijk. Mocht je vragen hebben, mail gerust naar info @ rianneshaaksels.nl ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen