woensdag 21 oktober 2015

Ondertussen



Ik ben ondertussen heerlijk bezig met fijne haakwerkjes.

Natuurlijk haak ik verder aan een volgende Wayuu mochila, die toevallig ook nog eens super leuk combineert met mijn nieuwe kleren. Dit is niet eens bewust gekozen, ik heb op dit moment gewoon een zwak voor deze leuke kleurtjes denk ik. Vooral de goud bruine kleur spreekt mij de laatste tijd erg aan, het is een mooie warme kleur die best goed te combineren is.

De haakpakketten voor dit model Wayuu mochila zijn verkrijgbaar in mijn webshop! Er staan al een aantal fijne kleurencombinaties in en er zullen in de loop van de tijd nieuwe combinaties toegevoegd worden.

Verder haak ik ook aan een volgende omslagdoek in de krokodillensteek, dit keer pakte ik de vrolijke regenboog kleuren van Invicta colour. Ik startte met deze sjaal toen het vorige week zo ontzettend mistig was, ik had vast behoefte aan wat extra vrolijkheid die dagen haha.
Een fijn werkje voor 's avonds op de bank!

Deze fijne omslagdoek is verkrijgbaar als haakpakket in de webshop, er is keuze uit verschillende mooie bollen wol met kleurverloop.
Ook is er een effen variant verkrijgbaar, hiervan komen binnenkort nieuwe kleuren in de shop!

6 opmerkingen:

  1. De krokodillensteek is ook wel erg mooi met deze kleurtjes, kunnen we goed gebruiken met deze donkere dagen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het pakt erg leuk uit inderdaad!
      Ik denk dat het onbewust zo gegaan is, de vrolijkste bollen uit de kast pakken tijdens grijs weer :D

      Verwijderen
  2. De kleuren voor de tas spreken mij ook erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen