woensdag 4 november 2015

Omslagdoek

Wat is het een heerlijk werkje om 's avonds op de bank te doen, het haken van een omslagdoek in de krokodillensteek.

Ik koos voor een heerlijke vrolijke regenboogkleur dit keer, een beetje kleur tijdens het grijze weer. Toevallig maakte ik hem afgelopen weekend af terwijl het hier ontzettend mistig was, wederom wat kleur op een grijze dag dus ;).

Voor deze omslagdoek gebruikte ik vijf bollen Invicta Colour van Scheepjeswol. Een mooi draadje wat heerlijk haakt en ook nog een mooi kleurverloop heeft. Ik werk er dan ook graag mee.

Natuurlijk is deze kleur ook verkrijgbaar in de webshop!
Het is een compleet pakket, dit betekend dat er vijf bollen garen en een uitgebreide patroon beschrijving met foto's meegeleverd word. Uiteraard is de prijs inclusief het verzenden en als er vragen zijn over het patroon mag je mij altijd mailen.

Ook zijn er verschillende andere mooie kleuren verkrijgbaar, het is best lastig kiezen als je voor een kast vol jummies staat. Dit keer koos ik voor de neutralere kleuren, namelijk de zwart, grijs en wit variant. Deze word ook erg gaaf, ben je nieuwsgierig? Kijk dan eens op mijn facebookpagina, hier vind je de eerste foto's.

Ow ja, en dat ben ik op de foto!

4 opmerkingen:

  1. Lekker warm :-)
    Al die kleurtjes staan leuk bij je blonde haren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo al die kleurtjes bij elkaar. Mooi garen is het! Het lijkt me ook een erg lekkere en warme sjaal geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf he, altijd spannend wanneer welke kleur waar terecht komt en dan maakt het zo leuk!
      Het is heerlijk warm :)

      Verwijderen