woensdag 18 november 2015

Omslagdoek

Heerlijk haakt dit patroon weg en al helemaal als ik een gemĂȘleerd wolletje gebruik! Nieuwsgierig als ik ben wil ik graag weten hoe het eruit ziet met het volgende kleurtje dus ik haak super snel door. Deze sjaal haakte ik dan ook binnen twee weken af, alleen in de avond uurtjes op de bank!

Een royale omslagdoek van ongeveer twee meter breed en zestig centimeter diep, heerlijk om in weg te kruipen als het straks wat kouder word!

Haakpakketten voor het haken van deze omslagdoek zijn terug te vinden in mijn webshop. Ze zijn verkrijgbaar met gemĂȘleerde wol, zoals op de foto, in verschillende mooie kleuren. Ook staat er een acryl variant in de shop, deze is effen van kleur.

Bij het haakpakket word een uitgebreide patroon beschrijving met foto's ter verduidelijking meegeleverd en natuurlijk het benodigde garen. Voldoende om zo'n mooie royale doek van te haken!

De nazorg zit er natuurlijk ook bij in. Dus mocht je een haakpakket bij mij besteld hebben, of bestellen, en je komt er niet helemaal uit met de bijgevoegde beschrijving dan mag je mij altijd mailen met je vragen! Geen probleem :D

2 opmerkingen: