donderdag 22 november 2012

Kralen verslaving?

Ik denk van wel! Heerlijk dat kleien en spelen met kleuren..

De bovenste kralen zijn geïnspireerd op de kleuren die ik gebruikt heb voor mijn bloemschik examen, roze, rood en oranje. De ene kraal is meer gestreept de ander zitten meer kringeltjes in, zo leuk. Geen enkele is gelijk.

Ook maar eens kralen gemaakt zonder de ringetjes, blauw en wit. Hier had ik nog restjes van liggen, die maar even opgemaakt ;).

Ze zijn gepoetst met een oud shirtje en daarna nog met anti kras autopoets middel. Ga ze eerdaags eens proberen aan mijn pandora armband om te kijken hoe goed ze blijven!

Gisteren kreeg ik een mail of ik mee wil doen aan een kerstswap, leuk! Wil je ook mee doen, klik dan hier!


4 opmerkingen:

  1. jaja helemaal verslaafd ;) je maakt echt mooie dingen met die fimo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn weer mooi! maar hoe maak je ze eigenlijk? met fimo of zo? bak je ze?

    BeantwoordenVerwijderen