maandag 5 januari 2015

Flamingo

Eindelijk mooie foto's van de flamingo! Ik maakte deze leukerd al af voor de kerst maar we waren er nog niet eerder aan toe gekomen om foto's te maken, tot afgelopen zondag, maar liefs drie uur achter elkaar foto's gemaakt!

Dus nu kan ik de flamingo eindelijk laten zien! Ik vind hem echt gaaf geworden, super patroon. Het patroon is van Vanessa Mooncie en komt uit het boekje Wilde dieren haken.

Er staan nog meer leuke patronen in, ondertussen is er ook al een kikker af en ben ik druk bezig met dat schattige hertje wat uit het zelfde boek komt! Voor wie mij via Facebook of Instagram volgt heeft ze al voorbij zien komen.

Stil zitten is er hier niet bij, want al die leuke foto's moeten ook nog de webshop in! ;)


24 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad heel mooi! Lijkt me wel een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem ook haken!! Wol is al in huis! Hij is zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk geworden deze flamingo! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je flamingo is super mooi geworden en ook de foto's zijn erg goed gelukt. De mooiste foto vind ik die van de achterkant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Daar zit net wat meer kleur in en is een beetje eigenwijs, hihi.

      Verwijderen
  5. Mooi,hij is gaaf he?!!?Had hem maar eerder gepost want tegen die tijd dat jij hem af had ben ik benaderd door iemand met de vraag of ik mijn flamingo niet wilde verkopen door iemand en tja ...ik kan er geen afstand van doen....hij zit daar zo leuk op het melkkrukje op mijn hobbyzolder als soort van mascotte,evenals laatst toen ik op een markt stond,met een bordje om zijn hals voor workshops haken.Heb diegene toen het patroon maar gemaild met de mededeling of ze misschien iemand kon vinden die hem als nog wilde haken voor haar...ze wilde hem kado doen aan haar vriendin die zwanger was en iets met flamingo's had of iets dergelijks en ik ben niet zo'n óp bestelling haakster',moet kunnen maken wat en wanneer ik wil,ha,ha....


    lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is super gaaf! Komen er vast nog meer van :D

      Och, dat is jammer inderdaad. Volgende keer beter :) Kan me voorstellen dat je er geen afstand van wil doen ;).

      Op bestelling haken is ook niet zo leuk als haken aan iets wat je leuk vind! Het gaat tegen staan omdat het moet, dat heb ik ook..

      Verwijderen
  6. I don't understand anything you said here but I would love to buy this from you if you make it 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maybe you can use google translate?

      How nice to hear that you like the flamingo, but I don't ship to other countries. It's really expensive and I don't have one ready for shipping right now.

      Verwijderen
  7. Geweldig deze flamingo...ik ben er nu ook mee bezig :)
    Ik loop alleen een beetje vast bij het hoofd...rij 16...12 vasten..dan draaien en waar moet ik dan de volgende 12 haken? ik volg het patroon in het engels :) kun jij me helpen??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo,
      Ik raad je aan om even contact op te nemen met de ontwerper! :) Als ik naast mijn eigen patronen ook vragen ga beantwoorden over patronen van iemand anders heb ik er een complete dagtaak bij ;)

      Verwijderen