dinsdag 20 januari 2015

Wayuu mochila haakpakketten


En het is zover, vanavond om een uur of zeven is RiannesHaaksels.nl de lucht in gegaan!

Vanmiddag de aller aller laatste dingen gedaan en vanavond samen met vriendlief en een goede vriend van ons, die de shop gebouwd heeft, de lucht in gegaan. Ik vond dat erg spannend, met kriebels in mijn buik dat ene knopje indrukken...

In mijn webshop staan uiteraard mijn eigen haaksels, variƫrend van lieve knuffels, mutsjes tot aan lekkere warme dekens.

Maar ook zijn er haakpakketten te vinden voor de Wayuu mochilas. Je kunt zelf een kleurencombinatie maken maar ook een alvast samengesteld pakket kiezen! Hiernaast zie je drie voorbeelden van zulke alvast samengestelde pakketten.

Deze haakpakketten bestaan uit een uitgebreide beschrijving hoe ik mijn tassen haak inclusief duidelijke foto's ter verduidelijking. Een tel patroon en het benodigde garen voor een mini Wayuu mochila.

Ook vind je hier workshop informatie. Er zijn bijvoorbeeld nieuwe data ingepland voor het haken van de Wayuu mochilas in februari, maart en april!

Neem gerust een kijkje, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nu fijn een de ruststand op de bank en verder haken aan mijn nieuwe Wayuu mochila, hierover later meer :D.



8 opmerkingen:

  1. Ik heb even gekeken in je webshop. Het ziet er heel mooi uit! Overzichtelijk, mooie rustige opmaak en mooie foto's. Wel een grote (wisselende) foto bovenaan en de kop er boven is ook wat hoog. Daardoor zie ik als ik op de webshop binnenkom alleen maar 'kop' en geen inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ziet er mooi uit. Overzichtelijk ook. De afmetingen van de dekens.....die staan er niet bij, misschien een tip?

    Succes.
    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      De afmetingen staan er zeker wel bij, waarschijnlijk heb je alleen de korte beschrijving gelezen ;)

      Verwijderen
    2. Ja, idd. Ik heb nu op "meer"geklikt en dan komt het tevoorschijn..
      Veel succes!

      Verwijderen
    3. Geeft niet! De extra info valt ook net onder de rand zeg maar, dus heb bij de korte beschrijving een aanvulling gedaan :)

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd !!! Had bij bekijken van webshop ook de langere versie niet gezien zoals Agnes. Blijkbaar valt deze buiten het scherm en heb je de indruk dat er niets meer volgt. In elk geval knap gedaan !!! Veel succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen