woensdag 12 februari 2014

Snuf het konijn

Het arme dier zat al een hele tijd te wachten totdat hij ook eindelijk eens op de foto mocht. Vanmorgen maar even tijd voor vrij gemaakt en dan ook gelijk maar een blogberichtje maken!

Het leuke aan dit patroon is dat je alle kanten op kunt met strepen, stippen of helemaal niks van dat alles en in één kleur houden. Het blijft een leuk konijn.

Het patroon vind je hier, bij haar kun je ook het patroon van beer Bram kopen en nog veel meer leuke knuffelbeesten! Hier schreef ik al eerder over beer Bram en de tweede beer is in de maak. Dit keer een meiden variant :).

18 opmerkingen:

  1. Wat een schatje!. Jij gaat ook als een speer zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe niet anders dan haken joh ;). Nou ja, elk vrij minuutje heb ik een haaknaald in mijn handen :D

      Verwijderen
  2. Lief konijntje. Kun je alle kanten mee op, doe ik met girafjes.
    Bedankt voor het pakketje, net binnen! Je zult de onderdelen wel af en toe voorbij zien komen, haha!

    Fijne dag verder!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk is dat hè, elk beestje word dan anders.
      Nou dat is super snel van de post zeg, veel plezier ermee!

      Verwijderen
  3. Leuk weer Rianne!!
    Droom je nog niet in 'haaksteken en patronen'???

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snuf blijft een knap konijn om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer zo'n leukerd! Mooi ook die frisse kleurtjes. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor, een gezellige snuf op de bank. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Snuf zit nu boven op de wolletjeskamer, als al mijn knuffels beneden zouden blijven dan kon ik nu zelf niet meer op de bank zitten ;)

      Verwijderen
  7. Wat heb je snuf in leuke kleurtjes gemaakt!

    Groetjes Jolien

    http://littlewoolycreations.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is leuk! Wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen