vrijdag 14 februari 2014

Beertje

Het tweede beertje is ook af, al vind ik dit nou niet echt een Bram beertje. Dit is meer een meiden variant. We maken er gewoon Bramina van ofzo :D.
De beertjes blijven leuk om te haken! Hier vind je het patroon en hier blogde ik al eerder over Bram de beer.

Volgende kleurcombinaties zitten alweer in mijn hoofd! Eerst nog twee tutteldoekjes afmaken en ik wil ook nog iets met de glazen potten doen die ik laatst gekocht heb... We zullen zien wat als eerst voorbij gaat komen ;).

14 opmerkingen:

  1. O. als je de smaak van potjes omhaken te pakken hebt, kun je haast niet meer stoppen!
    Tenminste, zo vergaat het mij meestal!
    Leuke Bramieke heb je gemaakt!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Bramieke is ook wel een goeie naam ;)
      Ik heb de wereld gespaard aan lege glazen potjes, maar daar doe ik iets anders mee dan omhaken! Ook iets waar ik nog steeds eens over moet bloggen ;).
      Dit zijn meer vazen eigenlijk, maar moet nog even broeden op het ideetje ;).

      Verwijderen
  2. Dit is ook weer een leuk exemplaar. Ben al weer benieuwd naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerdje! Mooie kleuren heb je gebruikt ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zo leuk, Bramina vind ik wel heel leuk gevonden haha.
    Goed weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige beer, echt leuk met die kleurtjes. Het is inderdaad een echte meidenbeer. Lieve groetjes tinie

    BeantwoordenVerwijderen