vrijdag 7 februari 2014

Konijnen tutteldoekjes

Ik haakte twee tutteldoekjes met een konijnen hoofdje, vind ze zoooo schattig! Ook is er hier een patroon van met een uiltje in het midden van het doekje. De konijntjes kwam ik hier tegen en hier is het patroon voor het konijntje.

Het is een fijn patroon, de granny square kun je gewoon zelf bedenken en in kleur aanpassen. Bloempje, knoopje of iets anders leuks op het hoofdje en je hebt een super leuk kraamcadeautje!

Denken jullie nog om mijn weggevertje? Je hebt nog tot maandag :D

15 opmerkingen:

  1. wat een lieverds! Ik haak ze ook erg graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg lief en inderdaad leuk om te maken!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn wel heel schattig! Ik zou ze alleen niet durven geven aan een baby met knoopje en roosje. Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Nee dat kan ik me voorstellen, ze zitten vast met draad en een dikke drup textiel lijm eronder dus in theorie gebeurd er niks mee.

      Verwijderen
  4. Oooh, wat zijn ze mooi geworden! En origineel met het roosje en het knoopje!!
    Groetjes van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk!! Ik kwam via via op je blog terecht. Je maakt heel erg mooi dingen dus ik ga je zeker volgen! Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen