dinsdag 4 februari 2014

Hartjes!


Nee, niet vanwege aankomende Valentijnsdag hoor! Dat is meer een toeval eigenlijk.
Wij doen niet zoveel aan Valentijn, spontaan een cadeautje is toch veel leuker dan verplicht op een 'speciale' dag. Okeej, okeej, ik haal wel elk jaar een kaartje maar daar blijft het dan ook echt wel bij. Het is meer dat ik de kaartjes zo leuk vind ;).

Dit zijn super makkelijke hartjes, ik haakte ze met een haaknaald drie en gebruikte Coton 3 en Catania katoen.
Het patroontje vond ik hier. Het is in het Engels en bestaat uit twee toeren, maar met de eerste toer krijg je al een lief hartje! Zo haak je heel makkelijk twee verschillende maten hartjes.

Ga er zeker nog meer van haken!

6 opmerkingen:

  1. Let op!! Kan verslavend werken!!
    Ik haakte 2 hartjes (zie mijn blog) voor dochterlief.... Inmiddels kan ik er een stapeltje (slinger) van maken!! Zo maar even tussendoor.... en weer een hartje!!
    Deze zijn ook erg leuk!!
    En nee, ik doe echt niet aan Valentijn.... Alleen maar commercie!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Rianne!!
    Ik las net dat je gewonnen hebt!!!
    Super meid!!

    Gefeliciteerd hoor!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hah, ik ook! Fijn slapen gaan op deze manier :D. Was helemaal verbaasd joh en nu blij. Vind het zo'n leuk patroon.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met het winnen van de give-away bij Annemarie!
    Ben heel benieuwd welke kleuren je gaat kiezen.
    Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen