zaterdag 16 januari 2021

Chevron deken 2.0 🤩

Nadat ik alles had ingeleverd voor mijn tweede boek, Wayuu Mochilas haken 2, had ik ontzettend zin om een deken te haken. Alleen, wist ik niet zo goed hoe... 

Opeens had ik het, *plop*, waarom haak ik niet nóg een Chevron deken, alleen dan in de tapestry techniek? Ik ben gaan proberen en het werd precies zoals ik in gedachten had 🙌

Ik heb twee fijne kleuren uitgezocht, de Tiber van River Washed en de Enstatite van Stone Washed. Een perfecte match, omdat door de blauwe kleur van de Tiber ook de oker geel verweven zit. 

Chevron deken 2.0 haakpakket
Natuurlijk heb ik het patroon uitgeschreven en is ondertussen het haakpakket voor de Chevron deken 2.0 verkrijgbaar in de webshop. Ik heb tien verschillende fijne keurencombinaties gemaakt en er is natuurlijk een mogelijkheid om zelf een jouw lievelings kleuren uit te zoeken.

Het pakket bestaat uit een totaal van twintig bollen Stone en/of River Washed van Scheepjes, een haakpatroon en het bijbehorende telpatroon. Het patroon is uitgewerkt zoals jij van mij gewend bent, met extra foto's en een opstart van het telpatroon om je alvast op weg te helpen. 

De twintig bollen zijn genoeg voor een deken van circa 110 centimeter breed en circa 125 centimeter lang. Een perfecte maat om lekker onder te kruipen op de bank! 

Je vindt de haakpakketten hier 👉 www.RiannesHaaksels.nl/ChevronDeken2.0


2 opmerkingen:

  1. O, mooi! Daar ben je wel even zoet mee geweest, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! <3 Ik denk dat ik er een maand mee bezig geweest, in de avonduurtjes :D

      Verwijderen