dinsdag 22 december 2020

Mochila haken - Video Tutorials

 

Heb jíj het al gezien?! Op mijn instagram account kun je verschillende tutorials vinden over het haken en maken van een Mochila.

Ben je een beelddenker en vind je het fijn om letterlijk mee te kunnen kijken op mijn handen? Een extra houvast voor bij mijn boeken of haakpatronen? Of als naslagwerk nadat je een workshop hebt gevolgd? Neem dan gauw een kijkje op onze IGtv 😃

Verder vind je hier ook videos met handwerkende handen, geen geluid maar alleen mijn bewegende handen die heerlijk bezig zijn met een werkje.

In de loop van de tijd zullen er steeds meer tutorials en filmpjes over het haken en maken van een Mochila geplaatst worden. Hou het dus in de gaten.

Oh én, je hebt geen instagram account nodig om de videos te kunnen bekijken. Hoe fijn is dat 🙌

Laat je een hartje of reactie achter onder de video op ons instagram account? Dat vind ik fijn en alvast bedankt 😄

Heel veel kijkplezier!

Liefs Rianne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten