zondag 12 februari 2012

Stokhaken

Toch eens proberen.. Zag het hier en daar voorbij komen op verschillende blogs en zelf vond ik een patroon in 1 van de oude boekjes van mijn beppe. Spelen met resten nr5, 3 suisses. Staan ook leuke knuffels in!

Uiteraard geen dikke brei of haaknaald in huis, dus met een breinaaldenkoker geprobeerd. Veel te dik natuurlijk, haha.. Word niet echt mooi, dus mijn moeder maar eens vragen of ze een dikke naald heeft en anders even halen want het is wel een leuk patroon!

4 opmerkingen:

  1. Ha, ben ik ook mee bezig. Ik heb nu 2 breinaalden nr. 10 met een stukje schilderstape aan de onderkant aan elkaar gemaakt en dat werkt ook prima. Hier kun je het een klein beetje zien: http://mwlbyangelique.blogspot.com/2012/01/uitslag-give-away-en-waar-ik-mee-bezig.html
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die word mooi zeg! Ik zal binnenkort even dikke naalden halen..

      Verwijderen
  2. O ja, die naalden van mij komen van de Zeeman; € 0,99 per 2! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar zat ik ook aan te denken, bedankt voor de tip! Deze week de stad maar even in.. ;)

      Verwijderen