donderdag 7 mei 2015

Lovely!


Wat een plezier beleef ik aan het maken van deze tas..

Normaal haak ik geen tassen op bestelling, simpel weg omdat het gewoon te veel tijd kost om ze te haken. Maar deze, ik kon toch echt geen nee zeggen!

De kleuren zijn uitgezocht door de besteller en over het patroon werd niet getwijfeld, het moest een bloemen tas worden.

Zo gezegd, zo gedaan en begon ik een week of drie aan deze mooierd. Binnen 2 weken was de tas zelf af, nu nog een mooi koord en een schouderband maken.

Het koord ben ik dit keer aan het knopen met een Kumihimo schijf, heel makkelijk om te doen en een super resultaat!

De schouderband begon ik gisteren aan, een rustig strak patroon gemaakt door middel van de techniek Ply split braiding.

Vanmiddag split ik fijn even verder en dan hoop ik dat ik de tas volgende week helemaal klaar heb :)

*Dit patroon is verkrijgbaar als compleet haakpakket in mijn webshop, RiannesHaaksels.nl!*

16 opmerkingen:

  1. Prachtig! De kleurencombinatie vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Uitgezocht door een man, dat maakt het helemaal bijzonder :D

      Verwijderen
  2. Het wordt zeker een mooie tas!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat een hele mooie tas worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Benieuwd naar het eindresultaat ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kleurencombinatie vind ik echt super! Wordt zeker een mooie tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing at my link your stuff party last week.
    You are welcome to join us again this week.

    BeantwoordenVerwijderen