dinsdag 12 mei 2015

Wayuu mochila nummer 21

Terwijl ik vanmorgen ontzettend last had van boekhouding ontwijkend gedrag en ik moet zeggen, nu ik dat achter de rug heb voelt dat dan toch best goed!

Hier is het bewolkt op het moment, ik hoop dat het zo nog wat open breekt want ik heb wel zin om vanmiddag fijn even in het zonnetje te gaan zitten met een haakwerkje! Ik vind dat ik dat wel verdiend heb na een halve dag achter de laptop ;).

Aangezien er geen zonnetje is te vinden hier, plaats ik maar wat kleur op het wereldwijde web! Deze tas is gehaakt in de kleuren paars, roze, blauw en oranje. Een vrolijk geheel en echt heel anders dan de vorige tas die ik hier liet zien.
Zo zie je maar hoeveel verschil een kleurencombinatie kan doen.

Deze week ga ik een begin maken aan een haakpakket voor dit maatje Wayuu mochila met het zandloper patroon. Vanaf wanneer het pakket verkrijgbaar zal zijn weet ik nog niet, er staan nog een aantal drukke maar erg leuke dagen in mijn agenda!

Zelf leren hoe je zo'n leukerd kunt haken? Dat kan tijdens de workshops, ik leg dan de door mij gebruikte techniek helemaal uit. Eventueel kan een workshop natuurlijk ook op locatie, mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden.




1 opmerking:

  1. Thank you for sharing at my link your stuff party last week.
    You are welcome to join us again this week.

    BeantwoordenVerwijderen