dinsdag 26 mei 2015

Textiel festival Weerribben

Bron: www.textielfestivalweerribben.nl
Hebben jullie ook zo'n heerlijk weekend gehad? Het weer was fijn en vriendlief en ik hebben lekker gedaan waar we samen zin in hadden.

Een klein nieuwtje! Aanstaande 6 en 7 juni is er het textiel festival in de Weerribben.
Op zaterdag 6 juni ben ik te vinden op de markt in Oldemarkt tijdens dit festival.
Zou ook gek zijn als ik er niet te vinden zou zijn, ik woon immers vlakbij! Er is niet alleen een markt, er is nog veel meer leuks te doen dat weekend. Neem eens een kijkje op de site, www.textielfestivalweerribben.nl, hier kun je alles precies vinden wat er allemaal te doen is.

Het is het eerste jaar dat dit festival word georganiseerd en tijdens de workshops Wayuu mochila haken van de afgelopen weken kwam het best regelmatig voorbij dat dames toch zeker een kijkje komen nemen.

Ik heb er ontzettend veel zin in en het zou natuurlijk super leuk zijn als jullie ook langs komen! 

2 opmerkingen:

  1. Dat klinkt leuk, ik kende dit evenement nog niet. 6 juni kan ik niet maar wie weet de 7e.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het word dit jaar voor het eerst georganiseerd, hier in de omgeving kun je het haast niet missen met alle spandoeken en dergelijke in de weilanden :D.

      Verwijderen