zaterdag 30 mei 2015

Handwerken zonder grenzen

Kennen jullie het tijdschrift Handwerken zonder grenzen? Ik niet, tot Boukje contact met mij zocht vorig jaar december. Ze had gezien dat ik bezig ben met Wayuu mochilas en ze wou graag een stukje in het tijdschrift plaatsen over mij of ik dat wel wou. Tuurlijk! Zodoende kwam ze bij mij langs en hebben we fijn gekletst.

Vanmiddag viel het tijdschrift op de mat en ik kan je wel vertellen dat dat echt super spannend is! Vooral als je al vanaf december bezig bent geweest en er naar uit kijkt dat jou'n stukje geplaatst word.
Natuurlijk weet ik welke foto's er zijn gebruikt en natuurlijk heb ik het allemaal nog eens door gelezen enzo, maar in het echt is toch anders. Zo gaaf, zo blij en best trots op mezelf dat zo'n mooi blad mij wou plaatsen in hun tijdschrift!

Het kleine tasje vooraan, met paars, roze, oranje en geel. Daarvan staat een patroon beschrijving in het blad vermeld. Let wel, alleen een patroon beschrijving. Een bodem beschrijving voor het betreffende maat tas en het tel patroon van de zandloper.

Mocht je het tijdschrift in huis hebben, ik ben te vinden op pagina 50 :D

Prettig weekend!

10 opmerkingen:

  1. Gaaf Rianne!
    Ik ken het tijdschrift, ik heb een tijdje geleden een aantal oude exemplaren op de kop getikt, superleuk blad ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he! Het is nog wel wat onwerkelijk voor mij hoor, haha.
      Het is ook echt een leuk blad, vooral omdat er zoveel technieken in voorbij komen :).

      Verwijderen
  2. He, ik ben net in de stad geweest en zelfs bij de bladenwinkel, maar heb het niet geizen! Had ik je blogje gelezen was ik er zeker even naar op zoek gegaan.... en wie weet had ik het wel gekocht. Ik wilde mezelf wel een kadotje doen, maar kon niks leuks vinden..... Nou ja, volgende week dan maar!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik begreep is dat niet overal de Handwerken zonder grenzen word verkocht, geen idee waar wel precies maar niet alle bladenwinkels hebben hem liggen. :)

      Verwijderen
  3. O, super Rianne! Ik ken het tijdschrift niet, is het gewoon in de winkel te verkrijgen? Je mag er inderdaad wel trots op zijn!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he!
      Het is in de winkel te verkrijgen maar wat ik begreep is dat het tijdschrift niet overal verkocht word, anders is online bestellen misschien een optie?Geen idee of dat kan hoor!

      Verwijderen
  4. Wat gaaf zeg! Kan me voorstellen dat je super trots bent, gefeliciteerd! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Gaaf he en al die tijd mijn mond maar houden, al vanaf december vorig jaar ;)

      Verwijderen
  5. Het was enorm leuk om U vandaag ontmoet te hebben.
    Bedankt voor het gezellige praatje en de tips.
    ( ik zat in een rolstoel)
    Veel succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook ontzettend leuk om u ontmoet te hebben! En graag gedaan natuurlijk :D

      Verwijderen