maandag 11 mei 2015

Wayuu mochila haakpakket


Een tijdje geleden plaatste ik een nieuw haakpakket in de webshop, een haakpakket voor het haken van een Wayuu mochila. Dit keer met het kruis patroon, klik hier om naar het betreffende blogbericht te gaan en er meer over te lezen!

Sinds dien plaats ik met enige regelmaat nieuwe kleurencombinaties in de shop. Klik hier om naar de webshop te gaan.
Ik zou willen dat ik een groothandel kon vinden die zakjes tijd verkocht, want tijd kom ik tegenwoordig echt te kort. Elke combinatie die we samenstellen, ik zou ze allemaal willen zelf wel willen uitproberen maar dat kan natuurlijk niet.

Ik ben tegenwoordig erg met roze bezig, dat blijkt ook wel uit de foto's die ik uitgekozen heb om hier te laten zien, haha. Heerlijke zoete kleuren, ik hou er van! Uiteraard staan er in de shop ook stoerdere combinaties en is de mogelijkheid er natuurlijk om zelf een combinatie samen te stellen.
Ik geniet er altijd van om te zien welke combinaties er gemaakt worden, allemaal even leuk en uniek.

Zo nog even spelen met kleurtjes en daarna heerlijk naar buiten in het zonnetje om daar de laatste hand te leggen aan de Wayuu mochila op bestelling :).

Fijne dag!

*Voor meer haakpakketten en workshop data voor het haken van een Wayuu mochila kunt u kijken op RiannesHaaksels.nl*


6 opmerkingen:

  1. Jaaaa tijd! Die zoek ik ook ;) Laat je t ff weten zodra je die verkoopt hahaha
    Mooie kleurtjes weer! Leuk hoor.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het je laten weten als ik de zakjes gevonden heb! ;)
      Dank je wel :)

      Verwijderen
  2. Wat een super mooie combinaties! Vooral de bovenste twee vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning! I love it. The colors and the pattern, wow..
    I invite you to enter my link up party in my blog, every week, wednesdays and thursdays. Have a nice evening

    BeantwoordenVerwijderen