maandag 18 mei 2015

Wayuu mochila


Oooh, worden jullie niet een beetje tasserig van mij?
Haha, als ik zo mijn berichten eens terug kijk gaat het de laatste tijd voornamelijk over tassen op mijn blog..
Ik zal proberen wat meer af te wisselen, het is nou eenmaal zo dat ik veel met de Wayuu mochilas bezig ben op het moment.

Dit is nummer 22 alweer en deze beauty was op bestelling.
Normaal gesproken haak ik geen tassen op bestelling, dat is niet te doen want ik ben zo een week of drie vier bezig met één tas.
Ook deze tas heb ik drie weken over gedaan en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf!

Vorige week heb ik de tas afgeleverd, nu is het nog afwachten totdat de tas gegeven is! Want het is een cadeau voor iemand <3
De kleuren zijn echt super bij elkaar, ze zijn uitgezocht door een man, wel met een beetje hulp van mij, maar toch. Zo leuk!

Gisteren hebben we nog even wat foto's gemaakt en vandaag plaatste ik gelijk het haakpakket voor deze tas in de shop. Klik hier om naar het betreffende haakpakket te gaan.

Het word hier ondertussen al behoorlijk bewolkt, perfect weer om mij alvast voor te gaan bereiden op de komende workshop! Aankomende donderdag ga ik weer naar Wol met Verve in Zwartsluis, deze workshop zit al vol en zaterdag ben ik weer te vinden in Pand 10 te Steenwijk. Voor deze workshop zijn nog een paar plekken vrij, klik hier om direct naar de betreffende workshop datum te gaan.

Ik ga aan het koorden draaien, fijne dag!



9 opmerkingen:

  1. Weer een mooi exemplaar! Wat doe je met al die tassen? Ik ben ook nog steeds bezig met één tas, en ik kan dus wel begrijpen dat het je helemaal in de greep hebt! Je tassen zijn allemaal geweldig!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Elke tas die ik haak met een nieuw patroon, word gelijk helemaal uitgeschreven en foto's van gemaakt voor een haakpakket. Dat vind ik juist zo leuk om te doen, patronen ervan maken.
      Deze was op bestelling, ik heb er een aantal weggegeven voor verjaardagen enzo en de rest staat in de webshop :).

      Verwijderen
  2. Ik wordt helemaal niet "tasserig" van je prachtige creaties.
    Ik vind ze schitterend. Ooit ga ik ook proberen zo'n mooie tas te maken.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!
    En nee ik word er niet tasserig van hoor ;) ik geniet juist enorm :D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Gelukkig maar! Het is op het moment wel een beetje veel namelijk, haha.

      Verwijderen
  4. Elke keer als ik jouw tassen voorbij zie komen denk ik 'ik moet er eigenlijk ook echt eens aan beginnen, ze zijn zo leuk!' dus blog maar lekker verder over je mooie tassen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er komt een dag dat je echt begint aan zo'n tas!
      Dan blog ik ondertussen fijn verder over mijn tassen, hihi.

      Verwijderen
  5. Thank you for sharing at my link up.
    You are welcome to join us this week too.

    BeantwoordenVerwijderen