maandag 8 juni 2015

Textiel festival in de Weerribben

Bron: http://www.frouwkje.nl
Afgelopen zaterdag was ik te vinden op het Textiel festival in de Weerribben. En wel op de markt die georganiseerd was in Oldemarkt. Het zonnetje scheen en het was erg gezellig! Allemaal leuke, lieve en gezellige mensen die langs kwamen.

Er was veel te beleven, ze waren aan het spinnen, kant klossen en ook waren er super mooie hand geverfde wolletjes te koop. Natuurlijk was er nog veel meer leuks te doen in de omgeving.Voor ieder wat wils!

Deze foto kwam ik vanmorgen tegen van mezelf, erg fotogeniek ben ik niet. Dat heb ik op de foto wel weer even bewezen, ik kijk ietwat moeilijk haha.

Er word al gesproken over het organiseren van een volgend Textiel festival, dus met een beetje geluk is er over twee jaar weer een festival! Ik kan je wel vast verklappen dat ik dan weer van de partij ben. Sowieso met een eigen kraam, want ik had zoveel mee genomen dat ik niet eens alles kon uitstallen. :D

Zijn jullie ook nog naar het Textiel festival in de Weerribben geweest?

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Altijd gezellig dit soort markten en festivals

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was erg leuk en de eerste keer dat dit festival georganiseerd werd! Helemaal leuk als je gek bent op handwerken en textiel <3

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat wij ook op de foto staan! Ik heb genoten van de mooie kramen en natuurlijk het mooie weer. Ik vond het ook erg leuk om jou te ontmoeten en je prachtige tassen in het echt te zien. De exposities vond ik wat tegenvallen. En van mij mochten de kramen wat dichterbij elkaar staan. Dan was het nog gezelliger geweest. Maar ik heb veel moois gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig he, ik heb het helemaal niet door gehad dat er een foto gemaakt werd haha.
      Ik vond het ook leuk om jou ontmoet te hebben, leuk een gezicht bij een blog!
      Dat vonden wij zelf ook, dat de kramen wel wat dichter bij elkaar mochten staan. Wellicht voor de volgende keer :)

      Verwijderen