zondag 14 juni 2015

Wayuu mochila

De afgelopen tijd heb ik veel andere dingen gehaakt, maar af en toe een steekje aan een nieuwe Wayuu mochila kan ik echt niet laten!

Ik ben met deze echt al een hele tijd bezig, maar gisteren maakte ik de tas zelf af. Nu nog koorden draaien en een schouderband maken met de techniek ply split braiding en ik moet zeggen dat ik daar gewoon zin in heb :). Gister avond begon ik al met een sluit koord voor de tas, dit keer met de ronde kumihimo schijf. Heerlijk werkje voor bij de tv.

Van deze tas is er ook een haakpakket verkrijgbaar, klik hier om direct naar de haakpakketten voor het haken van Wayuu mochilas te gaan.

Na mijn vakantie begin ik met nieuwe ontwerpen, er zitten genoeg ideeën in mijn hoofd! Eerst uitwerken, uitproberen en daarna pakketten van maken.
Nu nog die zakjes tijd vinden :D

6 opmerkingen:

  1. Hallo Rianne!
    Ik heb jij via Lunamon gevonden!
    De tas is echt leuk, ziet er super uit! Proficiat!!
    Groetjes uit Belgie!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for sharing at my link up in week 25,
    you are welcome to share again now :o)

    BeantwoordenVerwijderen