maandag 3 februari 2014

South bay shawl

Helemaal af! Ik vind dit een lekker maatje voor een sjaal of omslagdoek, kan ruim een keer om je hals als een sjaal en valt ook prima over de schouders voor de koele zomeravonden.
Gehaakt met haaknaald vier en heerlijk luchtig garen, dat geeft best een leuk effect vind ik!

Hier nog eens een link naar het Engelse patroon. 

Genieten jullie ook zo van dit mooie weer? Ik wel hoor, boodschappen op de fiets gedaan en daarna nog heerlijk een uur gewandeld! Love it..

Ik zag net dat ik alweer over de 200 volgers heen zit, wouw. Voel me echt vereerd! Binnenkort een give away om het te vieren :D

10 opmerkingen:

  1. heb de sjaal onlangs ook gemaakt voor een vriendin,....die was er super blij mee :-) haak heel vlot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het patroon door hebt haakt het inderdaad lekker weg! :)

      Verwijderen
  2. Deze staat ook op mijn to-do lijstje. Eerst op zoek naar fijn en soepel garen!
    Geniet van je mooie sjaal!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een zeer populair patroon en terecht. Dat ziet er mooi garen uit en mooi die naturel kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, je ziet het overal opduiken. En het blijft leuk om te haken!

      Verwijderen
  4. Heel mooi geworden! Heerlijk om nu om te hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het blijft een mooie sjaal in welk garen of kleur dan ook!

    BeantwoordenVerwijderen