maandag 19 januari 2015

Webshop

Webshop maar ook workshop drukte! Ik loop dan ook ontzettend achter met blogs lezen, laat staan dat er tijd is om zelf een blogberichtje te typen. Even tijd voor gemaakt ;).

Afgelopen weekend had ik maar liefst twee workshops, vrijdag de 16e en zaterdag de 17e van januari.

Beide groepen waren ontzettend gezellig, vrijdag een groep dames die zich individueel hadden opgegeven en zaterdag een groep dames die met hun eigen haakgroepje kwamen. Dames bedankt voor de gezelligheid!

Ook leren hoe je zo'n mooie Wayuu mochila haakt? Morgen avond gaat mijn webshop de lucht in en daar staan 4 data's in waar je je op in kan schrijven. Voor een workshop met je eigen freubel groepje neem dan even contact op met mij!

En dan de webshop drukte! De laatste foto's zijn gemaakt, alles staat erin wat erin moet. Morgen de laatste puntjes op de i en dan gaan we morgen avond de lucht in, spannend!!!!! Een exacte tijd is er niet, zodra de shop in de lucht is zal ik dat op facebook.com/RiannesHaaksels bekend maken :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten