woensdag 2 januari 2013

Kussenhoes

Niet helemaal netjes, te lui geweest om de juiste maten op te nemen hihi. Maar het valt me niks tegen hoe het breisel geworden is!

Het haken ligt even aan de kant, ben nu in de ban van het breien. Dit komt vast omdat ik er nu handig in begin te worden ;). Ondertussen bezig met een vest breien, lukt behoorlijk!

Ik hoop dat jullie net zulke leuke feestdagen hebben gehad als wij dat gehad hebben! Dagen vlogen om, vakantie weer voorbij. Dat is wel weer even wennen. Nog wel moe van de drukte, maar dat neem ik dit keer voor lief ;)

2 opmerkingen:

  1. Die is goed gelukt zeg! En wat een prachtige kleur.
    Ben erg benieuwd naar je vest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Garen van de Zeeman en bijna dezelfde kleur als wij hier beneden op de muur hebben ;).

      Ik heb bijna het achterpand af, nog een paar centimeter en dan afkanten. Dat word spannend!

      Verwijderen