donderdag 14 februari 2013

Handwerkbeurs


Vanmorgen gingen vriendinnetje en ik vroeg op pad! Nou er waren mensen nog eerder op pad dan wij, haha. Jeetje, wat was het druk voor een donderdag. Dan vind ik het al gauw erg druk aan het hoofd op het moment, maar verbaasde me er wel over.

Ik heb me redelijk in gehouden! Schouderklopje voor mij ;). Vier bollen Zpagetti in het mooie donker rood wat we ook op de muur hebben. Het idee is om er een vloerkleed van te maken, maar vriendlief en ik zijn er nog niet helemaal uit hoe en wat ;).

Verder twee hele mooie bollen merino garen gekocht! Mmmmmm, die lagen daar zo mooi naar mij te knipogen! En zoo heerlijk zacht, en en en.. Heerlijk! Haha, mezelf een beetje verwend op valentijnsdag ;)

20 opmerkingen:

  1. Leuk, heb je goed gedaan!
    En wij mogen hier op je blog natuurlijk meegenieten met je creaties die je er van gaat maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nergens spijt van dat ik het niet mee genomen en ook geen spijt dat ik het mee genomen heb! Tuurlijk mag dat! ;)

      Verwijderen
  2. Mooi gescoord toch,je moet jezelf bijtijds een keer verwennen hoor!Doet een mens goed,ha,ha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk had ik dat laatst al gedaan met de drie bollen Daphne, sssst! ;) Beetje extra kan ook geen kwaad! :D

      Verwijderen
  3. Mooi hoor, ik ben benieuwd naar je vloerkleed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen heb je uitgezocht, en jezelf een keertje verwennen met iets moois mag best toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was het leuk? je hebt wel leuke dingen gekocht!
    Mijn man offert zich zondag voor me op :D
    dan gaan we samen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het leuk! Aaah, wat lief! Mag ie nog gratis mee ook!! Vind ik echt een toffe actie ;) De mijne krijg ik niet mee naar een handwerk beurs, hihi.

      Verwijderen
  6. Leuke vangst ...hier begint volgende week Hobbysalon...ik wilde dit jaar niet gaan,maar kan de 'verleiding' niet weerstaan, dus ik ga !

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Nou groot gelijk heb je! Als je heen wil, gewoon lekker doen :D.

      Verwijderen
  7. Prachtige warme kleuren!
    Ik ben heel benieuwd hoe het vloerkleed wordt, ga maar gauw beginnen ;) nee, hoor grapje.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige merinowol heb je gekocht, benieuwd naar wat je er mee gaat maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoeling is een mooie sjaal! Weet alleen nog niet of ik het ga haken of breien. :D

      Verwijderen
  9. Super geslaagd, ben heel benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken. Groejtes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Begonnen aan het vloerkleed met de Zpagetti en van het merino wol ga ik een sjaal maken ;)

      Verwijderen