vrijdag 10 oktober 2014

Herfstig!

Mmmm, ik vind het wel lekker hoor, de herfst! De wind door je haren, verkleurende bladeren aan de bomen, kastanjes en eikels zoeken. Weer wat kouder, dus heerlijk weer om te haken en de kaarsjes gaan 's avonds weer gezellig aan. Jup, ik hou ervan!

Toen ik de kleuren bij elkaar zocht voor dit tasje was ik ook overduidelijk in een herfstige stemming. Heerlijk paars, roze, oranje en geel. Wederom een klein tasje als voorbeeld voor de workshops en de volgende is alweer in de maak!

Drie keer raden wat ik zo fijn ga doen! ;)

*Haakpakketten voor deze Wayuu mochila zijn verkrijgbaar op RiannesHaaksels.nl!*

2 opmerkingen:

  1. Echt zo gaaf! Hoe klein zijn die tasjes? Misschien ga ik me er toch maar eens aan wagen...
    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      De bodem van dit tasje is ongeveer 14 cm en is ongeveer plus minus 17 cm hoog :).

      Verwijderen