dinsdag 17 maart 2015

Work in progress!

Vorige week was het zulk lekker weer dat ik fijn buiten ben gaan zitten met mijn haakwerk!

Vandaag lijkt het weer van dat mooie weer te worden, dus ik denk dat het vanmiddag ook fijn in de tuin haken word <3

De meeste van jullie kennen dit patroon al, ik haakte er al eerder twee tassen van. Onder andere hier en hier terug vinden, mocht je het leuk vinden om de andere kleurcombinaties te zien!

Na de Wayuu mochila met bloem motief vond ik dit ontwerp wel heel erg leuk om uit te schrijven voor een volgend haakpakket!
Deze tas word iets groter dan de tas met de bloemen, best een grote eigenlijk maar het patroon komt zo ontzettend mooi uit in deze kleurencombinatie!

Helaas kan ik er alleen overdag aan haken, want door het zwarte garen zie ik 's avonds de steken niet altijd even goed!
Gauw de boodschappen doen en binnen opruimen, dan ga ik vanmiddag weer fijn buiten zitten haken.

Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. Mooi zoals steeds. Benieuwd naar het totaalplaatje.

    Fijne dag, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt supermooi! Ik ben echt fan van deze techniek hoor, ben nu met m'n tweede Mochilatas bezig maar toch al wel verslaafd :D
    Geniet van het mooie weer en je prachtige haakwerk ;)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen