zaterdag 19 augustus 2017

Wayuu mochilas haken, het boek!

Hebben jullie het al gezien? Mijn boek is uit!!

Afgelopen donderdag heb ik dozen vol met boeken mogen ontvangen, mijn eigen boeken. Best een raar gevoel, het is zo mooi geworden! Precies zoals ik wou.

Je had mij moeten zien staan springen achter de voordeur toen de pakketdienst de straat in kwam rijden, blij als een klein kind. Stuiterend als een stuiterbal door de gang..

Er staat een filmpje op onze facebookpagina en instragram account waarop je kan zien hoe ik de eerste doos open maak en door het boek blader.

Natuurlijk is het boek verkrijgbaar via onze webshop, www.RiannesHaaksels.nl/Wayuumochilashaken

Hebben jullie al een favoriet ontwerp uit het boek?


2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je boek Rianne! Ik zag de voorkant en al een paar andere foto's van de binnenkant langskomen. Echt een boek om trots op te zijn! Heel veel succes met de verkoop en het genieten van deze prestatie, want ik weet hoeveel werk het maken van een boek is en hoe fijn het is als het vervolgens een succes wordt. Maar dat laatste gaat bij jouw boek zeker goedkomen. :-) Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen