dinsdag 6 maart 2018

Weven, spelen met kleur en structuur

Oooh oh, ik heb zeker weten een nieuwe hobby!

Weven en het is zo ontzettend leuk om te doen. Spelen met kleur én structuur, ik hou ervan.

Mijn moeder vertelde dat ik vroeger als klein meisje weven al erg leuk vond en haar oude weefraam vaak gebruikte. Het oude weefraam heb ik gered van de opruimwoede en stond al een tijd bij ons op zolder. Vorig jaar maar eens naar beneden gehaald en toen bloeide een oude liefde weer op!

Sinds begin dit jaar staan er ook allemaal Weefartikelen in de webshop. Natuurlijk ook verschillende maten weeframen! Perfect om zo'n mooie wandhanger op te maken <3

Ook is het assortiment Garen behoorlijk uitgebreid, je kan alle draadjes gebruiken die je maar wil.

Fijne dag! Ik ga heerlijk verder met dit werkje vandaag...

-x- Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten