maandag 7 januari 2019

Ply split braiding

Ply split braiding, in het Nederlands splitsvlechten <3

Een gave techniek die ik graag gebruik om mijn schouderbanden mee te maken voor aan de mochilas. Er staat uitleg over deze techniek achterin het boek Wayuu mochilas haken, ook staat er het één en ander hier op mijn blog.

Wat betreft het laatste, ik ga het aantal tutorials in de komende tijd uitbreiden! Hopend jullie daar blij mee te maken.

Ik merk dat veel mensen er eigenlijk niet aan durven te beginnen en dat is zo jammer, het is te leuk om niet te proberen. Door de extra tutorials te maken hoop ik dat ik meer mensen kan overtuigen om deze toffe techniek zeker een keer te proberen!

De tutorials hier op het blog vindt rechts onder de labels, klik op ply split braiding en je wordt automatisch doorverwezen.

Het boek Wayuu mochilas haken is natuurlijk te vinden in de webshop, www.RiannesHaaksels.nl

Fijne avond!

-x- Rianne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten