donderdag 23 februari 2017

Wayuu mochila 'Original', nieuw pakket

We hebben weer een mooi, nieuw haakpakket voor het haken van een Wayuu mochila in de webshop gezet!

Bij dit model hebben wij gekozen voor twee extra keuze mogelijkheden.
* Een bol Merino Soft voor de pompons.
* Extra katoen voor het maken van een schouderband.

Extra katoen voor de schouderband? Ja, het standaard meegeleverde garen is precies genoeg voor de tas zelf. Niet iedereen wil een schouderband splits vlechten en heeft het extra garen dus niet nodig. Om te voorkomen dat het pakket onnodig duur wordt hebben we het met een keuze optie opgelost.

Er staan verschillende leuke kleurencombinaties in de webshop, natuurlijk kun je bij dit pakket ook weer zelf een kleurencombinatie maken.

Wij zijn benieuwd welke kleurencombinitie jullie het leukst vinden!

2 opmerkingen:

  1. Wat handig die extra opties! Heel fijn, want niet iedere webshop houd hier rekening mee. Als ik mijn andere haakprojecten af heb ( af zo ver mogelijk) wil ik mijn Mochila weer eens oppakken..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Handig he! Het is wel even werk om het netjes te krijgen en te bedenken hoe je het beste kan indelen, dus ik ben blij dat jij het prettig vindt :)

      Verwijderen