zaterdag 24 december 2011

Muts met klep

Gisteren werd ik gevraagd of ik een muts met een klep wou haken. Natuurlijk wil ik dat! Ik had een tijdje terug een leuk patroon gezien en opgeslagen, dus het was een kwestie van patroon opzoeken, haaknaald en zwarte wol en haken maar!
Nadeel van helemaal zwart is dat je er geen mooie foto's van kan maken, te weinig contrast. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

Het patroon vond ik hier.

Het patroon is bedoeld voor kinderen, maar vrij gemakkelijk aan te passen. Heel simpel door 1 of 2 rondes extra te meerderen. Je kan hem zo groot maken als je zelf wil. Nog een grote bloem gehaakt voor erop en klaar is kees!

Moest zelf even poseren, anders werd het zo onduidelijk. Nu kun je in ieder geval zien hoe het staat als de muts op het hoofd zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten