woensdag 28 december 2011

Gehaakte Yoshi is klaar!

En ja hoor, hij is alweer klaar!! Best goed gelukt.. Misschien wat te veel vulling gebruikt. Maar ja, als er niet genoeg in zit krijgt Yoshi een slappe nek, dat is ook zo zonde.

Mijn zwager kwam vanmiddag na het werken langs, hij was nieuwsgierig hoe Yoshi er nu uitzag. Ik schrok me natuurlijk rot, hij loopt namelijk altijd achterom en ik was heel druk bezig met de beentjes eraan te zetten. Dat was het laatste wat er nog aan moest, dus hij is al verhuisd naar zijn nieuwe adres. Het patroon vond ik hier.

Gelukkig viel Yoshi in de smaak!

3 opmerkingen:

  1. O hij is echt leuk geworden, staat ook nog steeds op mijn lijstje. Maar eerst moetde kikker af (zie mijn blog.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk!!!!!! Kon niet anders dan dat hij zeer zeker in de smaak zou vallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is erg leuk geworden,Yoshi.Groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen