zondag 3 juni 2012

Vulling voor het tasje!

Ik ben zo langzaam aan begonnen met kleine cadeautjes maken voor in het tasje die ik laatst gehaakt heb voor het zusje van vriendlief. Dit keer heb ik een hoesje voor zakdoekjes gehaakt, ik werd getipt door Angelique (Klik hier voor haar blog!).

Vind hem erg leuk geworden en heb er als decoratie een mooie bloem gehaakt en deze erop genaaid.

Verder ben ik bezig met een vestje, alweer. Zelfde als de blauwe alleen deze haak ik met roze katoen en wil ik volgens het patroon afmaken ;). De blauwe ligt nog op de trap te wachten tot ik hem aantrek of de mouwen aanpas, nog steeds niet helemaal over uit. De tijd zal het leren...

4 opmerkingen:

  1. Hé, wat leuk! Je hebt het mooi gemaakt en erg leuk gepimpt. Ik ben benieuwd wat je er nog meer voor cadeautjes in gaat stoppen.
    Nóg een vestje? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook benieuwd wat ik er nog meer in ga stoppen, haha ;). Heb een hele tijd terug al eens een knikkerzak gemaakt, die doe ik er ook in. Voor de rest 'spaart' ze hartjes, dus dat is ook makkelijk ;). We zien wel :D.

      Hah, ja nog een vestje. Die blauwe zint me niet en nog geen zin om het aan te passen dus beginnen we gewoon aan een nieuwe (Best slecht eigenlijk..).

      Liefs

      Verwijderen
  2. Mooi hoesje, m'n favoriete kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik vind de kleuren altijd zo vrolijk en meiden vinden roze altijd wel prima ;)

      Liefs

      Verwijderen