zaterdag 13 september 2014

Wayuu Mochila, het geslaagde cadeau!



Een lief vriendinnetje van mij en ik zijn op dezelfde dag jarig, erg handig, zo vergeten we elkaars verjaardag in ieder geval niet!

Gister avond gaf ze haar verjaardagsfeestje en dan kun je natuurlijk niet met lege handen aan komen!
Toen ik net met het haken van de mochila tassen begon waren we een keer bij mij thee aan het drinken en uiteraard druk met kletsen. Die dag zei ze dat een kleiner exemplaar ook wel leuk zou zijn. Vervolgens kwam het idee om workshops te gaan geven, dus toen werd één plus één twee.

Ik haakte een klein tasje in de kleuren grijs, zwart, wit en goud bruin. Vrij neutraal en geen knal kleuren, maar des al niet te min vind ik dit een super geslaagde kleuren combinatie!
Bij deze tas gebruikte ik een ketting in goud kleur als tas hengsel, dit staat net wat subtieler dan een gevlochten exemplaar.

Ze is er erg blij mee en ik hoop dat ze er heel veel plezier van heeft!

*Haakpakketten voor het haken van een Wayuu mochila zijn verkrijgbaar via www.RiannesHaaksels.nl!*

7 opmerkingen:

  1. Oh... hij is leuk!!!
    Enne... helaas moet ik verstek laten gaan op je workshop!
    De agenda's hier kunnen niet in overeenstemming komen helaas... Ik vind het superjammer maar er is niets aan te doen.
    Ik wens jullie in ieder geval een top dag en je zal er vast nog wel over bloggen...

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!

      Jammer dat het niet lukt, wij gaan kijken of we later in het jaar nog 2 workshops kunnen gaan inplannen. Zodra ik daar meer zekerheid over heb zal ik daar over bloggen :D

      Verwijderen
  2. Wauwie deze is ook al zo mooi!! Super gedaan!
    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen