zondag 7 september 2014

Wayuu Mochila

Jaa, gisteren maakte ik eindelijk mijn grijs paarse tas af en ik vind hem echt geweldig geworden! In het echt is de tas veel mooier van kleur, maar dat vind ik altijd met foto's, dat vertekend zo. Helemaal lastig als er donkere en lichte kleuren in één project gebruikt zijn zoals in deze leukerd.

De bodem heeft een diameter van dertig centimeter en hij is ongeveer achtendertig centimeter hoog, een flinke tas!

Ondertussen garen geshopt voor een nieuw geheim project en haak ik fijn nog een voorbeeld voor de workshops in oktober. Na dit voorbeeld toch weer aan een grotere tas beginnen ;).

Over de workshop, de woensdag één oktober is vol. Voor zaterdag elf oktober heb ik nog één plekje! Zijn jullie met een groepje van meerdere dames, tussen de vier en zes deelnemers, dan kun je me gerust mailen om een datum te plannen. 
Klik hier voor meer informatie over de workshop Wayuu Mochila haken.

*Kijk voor nieuwe workshop data op RiannesHaaksels.nl!*

13 opmerkingen:

  1. Hij is ontzettend mooi geworden. Ben heel eg benieuwd met welke voorbeelden je komt voor de workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Met een aantal tassen/tasjes en voorbeelden voor een tashengsel :). Daar word druk aan gewerkt! ;)

      Verwijderen
  2. Ik vind hem ook super geworden, de kleur en het patroon. Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Het staat zo mooi dat paars/lila en grijs bij elkaar. Paars is volgens mij een heel moeilijke kleur om goed op de foto te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      Het is vooral de combinatie met donker grijs en de licht lila kleur die het fotograferen van deze tas zo lastig maakt.

      Verwijderen
  4. Ben erg nieuwsgierig naar de workshop. Heb er veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel heel mooi! Zo gaaf al die kleuren paars....Dank je wel voor het meedoen aan mijn linkparty!
    Groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen