maandag 23 februari 2015

Nieuw ontwerp


Afgelopen zaterdag had ik de eerste workshop aan de Capellekade nummer 10, Pand 10 in Steenwijk en wat had ik weer een leuke groep! Heerlijke enthousiaste mensen waardoor ik nog meer gestimuleerd en nog enthousiaster word. Ik ben zo blij met mijn werk!!

Ik had een druk weekend afgelopen weekend, eerste gezellig een dag workshoppen en zondag ben ik samen met vriendlief naar de open dag bij De Bondt en Scheepjeswol geweest.
Wat word ik daar hebberig, zoveel mooie wolletjes, katoentjes en anders moois! Ik heb een aantal kleurnummers opgeschreven die ik de volgende keer zeker mee ga bestellen voor de haakpakketten!

Verder heb ik een start gemaakt aan een nieuw ontwerp voor een Wayuu mochila. Ik koos voor zwart, geel, groen en blauw, heerlijke knal kleuren die ik normaal niet uit zou kiezen. Ik had nu zo'n zin in voorjaarskleurtjes.

Geen geduld om te wachten tot het nieuwe ontwerp klaar is? (Dit kan zo'n zes weken duren namelijk, hihi). Er staan al twee patronen in de webshop, RiannesHaaksels.nl!

Er is keus uit een zandloper patroon, dit is een kleiner tasje, een mooi maatje om de techniek te leren kennen. Ook is er een pakket beschikbaar met een bloem motief, de bloemen tas is een grotere maat en heerlijk vrolijk!
De haakpakketten bestaan uit een uitgebreide beschrijving met foto's ter verduidelijking, bodem beschrijving, tel patroon met foto's en uitleg. Ook het benodigde garen word meegezonden!

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Wat kun jij goed strak haken, zo mooi!
    Dank je wel voor het meedoen aan de linkparty!

    groetjes
    Barbara
    www.busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen