woensdag 4 februari 2015

Van alles!


Ik ben weer met van alles en nog wat tegelijk bezig, kon het weer niet laten natuurlijk ;)

Uiteraard wou ik gelijk het nieuwe garen uitproberen, ooow wat een mooi draadje is dat zeg! Het garen komt erg mooi uit met het patroon van de South bay shawl. Af en toe een toer of twee haken, lekker 's avonds op de bank tijdens het tv kijken. Gewoon fijn tot rust komen na een dag werken...

Verder vooral lekker bezig met de Wayuu mochilas! Op het moment druk bezig met het uitschrijven van een nieuw patroon, de bodem is ondertussen klaar en ik ben nu bezig met het tel patroon testen, zo leuk!

Dit ontwerp word het nieuwe haakpakket voor in de webshop, een mooi bloem motief! Dit pakket is voor een grotere tas met een bodem diameter van ongeveer twintig centimeter en een hoogte van ongeveer vijfentwintig centimeter. Mooie maat voor een hippe schoudertas!

Zodra het nieuwe haakpakket klaar is zal ik dat natuurlijk laten weten!

Vandaag verder voorbereiden voor een beginners workshop op locatie voor morgen! Zo'n zin in, ik ga twee dames op gang helpen met het haken :D

Wil je beter op de hoogte blijven van ik allemaal doe?
Je kunt me volgen op facebook.com/RiannesHaaksels en tegenwoordig ook op Instagram!
Ook op Instagram kun je mij vinden onder de naam RiannesHaaksels 




 

2 opmerkingen:

  1. Benieuwd naar de hippe schoudertas :-)

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De proef tas is nu bijna af, nog het hengsel af maken en bevestigen. :)

      Verwijderen